The Hoover Dam en Williams - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marcel en Imme - WaarBenJij.nu The Hoover Dam en Williams - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Marcel en Imme - WaarBenJij.nu

The Hoover Dam en Williams

Door: Imme

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Imme

18 Mei 2014 | Verenigde Staten, Flagstaff

We vertrokken vandaag vanuit Las Vegas naar Williams. Onderweg bezochten we de Hoover Dam, een grote dam in de Colorado rivier, gebouwd tussen 1931 en 1935. Zelfs het damestoilet was nog in deze stijl.
We reden verder naar Williams, dit is het plaatsje waar we sliepen. We waren wat aan de vroege kant, maar Marcel had gelezen over Bearizona. Een park waar je met de auto doorheen kan rijden en beren, wolven, bizons en berggeiten. Verder hadden ze babybeertjes, superlief natuurlijk en wat andere kleine dieren (zie foto's).
's Avonds adviseerde de barman in een wijn/bier bar ons om ook nog te gaan kijken bij Sedona, dus dat gaan we overmorgen doen. Kleine wijziging in de planning dus ;)

• 20 Mei 2014 - 16:40

Bert:

Goeiemorgen Imme en Marcel, is ut nog en bitje vol te haalde ien de steeds. Gillie zult alwel de neudige kielomèters gerijje hebbe. Ut is dur wel overal verrekte moi. Hier hebbe we ok goei wèr. Ut was vandaag bekaant 30 grade. Ik zuw zegge geniet dur mar van en duut lekker röstig an. Groetjes "'Daddy in law"

• 20 Mei 2014 - 18:48

Rob:

Hoi luitjes!!!!!

Prachtige foto's,zou zo naar jullie toe willen komen maar krijg denk ik niet zolang vrij (haha).Nou geniet nog maar lekker hoor.In ieder geval wordt dit een onvergetelijke vakantie voor jullie en ons.Doe rustig aan en doe geen dingen die ik ook niet zou doen.

Groetjes pap....

• 20 Mei 2014 - 20:19

Maud:

Hallo !!
    Wat een verhalen en foto's zeg! Echt de reis van jullie leven zo te zien!
    Geniet er nog van!

Ben wel beetje jaloers hoor hihi.
    Voor mij de laatste loodjes van mijn opleiding.. dus mag lekker typen :D
    Ciaoooo!

Kusjes