Sedona + Monument Valley - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Marcel en Imme - WaarBenJij.nu Sedona + Monument Valley - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Marcel en Imme - WaarBenJij.nu

Sedona + Monument Valley

Door: Imme

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Imme

20 Mei 2014 | Verenigde Staten, Page

Op aanraden van de barman in Williams reden we vandaag naar Sedona, naar Red Rock State Park. Vooral de reis erheen was mooi, door de bergen heen met veel rood gesteente. Het park zelf was niet erg groot, maar het uitzicht was erg mooi. Het was inmiddels half een en we besloten dat we nog naar Monument Valley zouden rijden.
De vallei is erg mooi om te zien en komt bekend voor door de films die hier zijn opgenomen. Het is erg groot en we bekeken eerst het uitzicht om vervolgens door monument valley te rijden. Gelukkig hebben we een goede auto om over ruig terrein te rijden, want het was een erg hobbelige weg, met gaten ter grootte van badkuipen. Tussendoor stopten we voor foto's en om even niet meer te hobbelen. Je kwam niet zoveel toeristen tegen, dus soms was je alleen wat ook wel eens fijn is. Het waaide wel ontzettend hard, dus de auto is veranderd in een zandbak. Na het rondrijden was het alweer avond geworden en reden we verder naar Page, waar we een motel hadden geboekt. Morgen Page verkennen en misschien Zion.