Angels Landing Trail - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Marcel en Imme - WaarBenJij.nu Angels Landing Trail - Reisverslag uit Panguitch, Verenigde Staten van Marcel en Imme - WaarBenJij.nu

Angels Landing Trail

Door: Imme

Blijf op de hoogte en volg Marcel en Imme

22 Mei 2014 | Verenigde Staten, Panguitch

Omdat we vandaag Angels Landing Trail gingen lopen, zijn we vroeg opgestaan, het is namelijk een pittige tocht die je liever niet in de volle middagzon doet. Het eerste deel van het pad was een zigzag tocht omhoog en was op sommige stukken best steil. Om de zoveel tijd moetsen we even op adem komen. Hierna liepen we tussen twee bergen door, lekker in de schaduw met een briesje. Daarna weer een erg steil stuk pad met een korte zigzag.
Dan sta je op het stuk waar veel mensen staan te wachten op leden van hun groep, omdat zij het laatste stuk liever niet doen.
Het laatste stuk is erg steil en loopt over rotsen, met alleen op sommige plaatsen een ketting als houvast. Het bord met 6 personen zijn hier gestorven sinds 2004 is ook niet erg behulpzaam. We besloten het wel te doen, we deden rustig aan en keken goed waar we onze voeten plaatsten. Op sommige plaatsen was het wel eng en je vroeg je soms af hoe je nu weer naar boven moest, maar we zijn op de top aangekomen. Het uitzicht is supermooi, je overziet bijna de hele vallei en gelukkig was het de klim waard.
Foto's volgen nog.

• 23 Mei 2014 - 23:43

Fu:

Héhé, ik kijk ook 's eindelijk :x Ik deed steeds /marcelimme erachter, dan doet ie 't ofc niet. Was de mail kwijt dus kon 't nergens checken, weinig tijd, veel werken, blabla, zoveel smoesjes ;]

Ennieweejz, heb net alles ff doorgelezen en de foto's bekeken. Vette foto van Alcatraz! Mocht je binnen niet fotograferen? Herkende je dingen van de film? En die van die bomen zijn ook supercool! Echt groot!!! Foto van de Grand Canyon is ook impressive, zelfs op de foto zie je al hoe massive 't is, dus in 't echt zal 't wel helemaal kolossaal zijn :O wel kei gaaf! Zal nu wat vaker kijken nu ik 't juiste webadres heb xD veel plezier nog, en niet teveel potentieel-gevaarlijke stunts uithalen hé! :P

Liefs xx

• 24 Mei 2014 - 21:06

Patricia:

Hoi lieverds, heb al n tijdje jullie verslagen door omstandigheden niet gelezen....shame on me! Maar ben nu weer helemaal bij gelezen en kijk er naar uit om de foto s te zien . Want met de tablet" springen" ze elke keerweg en kan ik ze niet bekijken. Zal wel weer ns iets fout doen. Volgens mij hebben jullie een geweldige vakantie en zijn jullie enorm aan het genieten daar!! Geweldig...dit nemen ze jullie niet meer af he! Met jullie poesjes gaat alles goed. Momo haar lelijke wond is mooi genezen. Het huis is nog niet uitgewoond want Project X is niet echt uit de hand gelopen gelukkig ; p nou lieverds geniet er van want het aftellen is alweer begonnen. En dan zit je zo weer in de dagelijkse dingen. Love you xxx

• 25 Mei 2014 - 21:19

Marlene:

Hallo kinders,
    Wat een landschap zeg en ik maar denken dat IJsland indrukwekkend is, wat het ook was, maar dit is nog grootser. Het schiet al op nog een klein weekje en dan zijn jullie weer thuis. Oh yes time flies......
    Greetz Marlene Bert en Tommie.